NYHETER
Närvarokontrollen bristfällig på arbetsplatserna
I maj 2019 infördes en lag i Spanien som krävde att alla företag dagligen registrerar sina anställdas arbetstider.
I maj 2019 infördes en lag i Spanien som krävde att alla företag dagligen registrerar sina anställdas arbetstider.
Siffror som presenterats av fackföreningen Comisiones Obreras CC.OO styrker att klyftorna i Spanien ökat. Bara 2014 steg lönen för VD:s och styrelseordförande i Ibex-35 med 30 procent.