Nya planer för ofärdigt bygge vid sjukhuset
Efter nyheterna om att vårdpersonal tvingas sova på parkeringen har kommunledningen presenterat ett nytt förslag för den övergivna fastigheten. Planen är att omvandla den ofärdiga byggnaden till ett boende för anställda vid Hospital Universitario Costa del Sol.