Slut på spansk era i konstsim
SIMNING Spanska konstsimlandslaget får svindlande kritik, efter att de missat att kvala till OS i Rio de Janeiro i sommar. Simdamerna missar OS för första gången på 16 år, efter att de slutat femma i kvaltävlingen. Det är samma position som de uppnådde i senaste VM-tävlingen förra året.