Läkare matförgiftade på sjukhuscafeteria
Facket uppger att läkarna saknar en avskild matsal och tvingas äta tillsammans med patienter och besökare. Händelsen inträffade vid Hospital Clínico Universitario Virgen de la Victoria där vårdpersonalen insjuknade med magbesvär i samband med ett arbetspass.