Fem år sedan allt förändrades
Ingen av oss glömmer pandemin och lockdown i Spanien, speciellt inte Mats Björkman.MATS BJÖRKMAN Den 15 mars 2020 gick Spanien in i lockdown på grund av coronapandemin. Det nationella nödläget gällde inledningsvis i två veckor, men det skulle förvandlas till mer än tre månader som radikalt förändrade våra liv. Sällan, om någonsin, har vår generation blivit så varse om vår sårbarhet som när vi tvingades isolera oss från varandra.