NYHETER
Svenska Radio Solymar tar farväl av FM-bandet
Det blir lite tystare än vanligt på FM-bandet när vi går in i september. Radio Solymars svenska program återupptar nämligen efter 15 år inte sina sändningar efter sommaruppehållet, utan inriktar sig helt på digitala medier. – Visst känns det lite vemodigt, men tiderna förändras och vi måste följa med i utvecklingen, säger Pia Bruun från Radio Solymar, till Sydkusten..