Två dog när de njöt av helgen
Två personer omkom under lördagen i Marbella kommun, under tragiska omständigheter.
En man i 40-års åldern omkom när han promenerade nära berget La Concha, av vad som förmodas ha varit en hjärtinfarkt. Räddningstjänsten larmades vid 13-tiden, men mannen var redan död när hjälp anlände till platsen. Vid 16-tiden hittades en 61-årig man flytande i vattnet vid stranden i Cabopino. Trots att han snabbt fördes i land och mottog första hjälpen gick mannens liv ej att rädda.