Sydkusten.es
Prenumerera
NYHETER

Säkerhetsråd ertappad berusad bakom ratten

Säkerhetsrådet i Pamplona kommun har avgått, efter att han orsakat en olycka medan han körde rattfull.

6 maj 2014 kl. 07:09

Den ansvarige för trafiksäkerheten i Pamplona kommun körde själv rattfull.
Ignacio Polo (UPN) har valt att presentera sin avgång för borgmästaren Enrique Maya, som accepterat denna. Polo blev 21 april bötfälld av lokalpolisen, efter att han kört in i en parkerad bil när han skulle köra ut från ett garage. Fullmäktigeledamoten visade sig ha en alkoholgrad som tredubblade den högsta tillåtna i trafiken.
300×250
300×250