Sydkusten.es
Prenumerera
NYHETER

Missnöjd patient vandaliserade bilar

En 22-årig man har gripits i Marbella, efter att han vandaliserat tre fordon som var parkerade vid vårdcentralen i Las Albarizas och som tillhör vårdanställda.

6 januari 2022 kl. 19:00

Händelsen inträffade vid vårdcentralen i Las Albarizas. Foto: Google Maps
Vandaliseringen ska ha skett efter en incident mellan 22-åringen och personal på hälsovårdscentralen. Mannen ska efter att han lämnat byggnaden ha gått lös på tre bilar, som fick fönster sönderslagna och karossen repad och bucklad av sparkar. Dessutom ska tillhörigheter som fanns i en av bilarna ha stulits. Händelsen anmäldes till lokalpolisen, som kunde spåra den utpekade 22-åringen och gripa honom.
300×250
300×250