Utan pass finns jag inte!
BENGT SÄNDH Minns så väl när vi skulle få välja om Sverige skulle vara med i EU eller inte. Bodde i Skåne då. Det fanns så många argument för och emot EU att det var omöjligt att avgöra vilket alternativ som var bäst. Endast idioter kunde vara tvärsäkra och det var dom. De tyngst vägande skälen för ett medlemskap, som jag såg, var att slippa växla pengar, fram och tillbaka, vid varje utlandsresa och att jag skulle kunna resa runt i alla EU-länder utan pass. Men så blev det aldrig.
De får ett aktuellt nyhetsbrev varje morgon, med bland annat artiklar, reportage och personliga inslag som detta.