Polisanmäler man en spottloska i ansiktet?
I veckan var jag med om en mindre behaglig incident, för första och förhoppningsvis sista gången i livet. En person, som jag tror är engelsman, knuffade mig och spottade mig i ansiktet. Efter mycket övervägande och ett par samtal till polisen valde jag slutligen att inte anmäla. Skulle jag ha gjort det?
De får ett aktuellt nyhetsbrev varje morgon, med bland annat artiklar, reportage och vlogginlägg som detta.