Sydkusten.es
Prenumerera
NYHETER

Förordning beträffande urinering

BENGT SÄNDH Sitter på mitt kontor här på Costa del Sol och följer, på nätet, i SvD och DN vad som sker i mitt njutningsfientliga, intoleranta och överreglerade fosterland och jag upphör aldrig att förvånas. Som nu då jag får veta att en vänsterpartist (som jag hade högre tankar om) vill reglera hur vi män skall urinera när detta sker å regionens toaletter. Det vill säga före detta Landsting. Han förordar att man inför bestämmelsen att även vi män skall pissa sittande. Detta för att eliminera risken att sits och golv besudlas av urindroppar. Han visar samtidigt prov på en rörande omtanke då han inskärper att det är nyttigare att sitta då man tömmer blåsan vilket skulle minska risken för prostatabesvär. Det tror jag inte ett piss på.

28 mars 2023 kl. 06:59 · Bengt Sändh

Sitta eller stå, det är frågan!
De får ett aktuellt nyhetsbrev varje morgon, med bland annat artiklar, reportage och personliga inslag som detta.
300×250
300×250