Hotell med klubbkänsla vid Golden Mile
Det svenskägda hotellet Boho Club invigdes 15 december.
Inrymt i tidigare Centro Forestal Sueco, vid Golden Mile i Marbella, är Boho Club ett Boutique hotell med klubbkänsla. Det erbjuder i sin första fas 9 bungalows och 21 hotellrum som alla är totalrenoverade. Några fler bungalows och rum är projekterade, liksom ett konstgalleri. Redan i augusti invigdes restaurangen Boho, som drivs av den tidigare michelinkocken Diego del Río. Den är öppen för både hotellgäster och besökare. Mer information: https://www.bohoclub.com Sk-tv: